Hos TF Bank har vi forpligtet os til at gøre vores digitale tjenester tilgængelige for alle brugere i overensstemmelse med gældende tilgængelighedsstandarder og lovkrav. Vi
tilstræber at overholde WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.1 niveau AA samt relevant lovgivning, herunder EU's webtilgængelighedsdirektiv og den kommende europæiske tilgængelighedslov (der træder i kraft i 2025).
Omfanget af denne erklæring
Denne tilgængelighedserklæring gælder for alle digitale banktjenester, som TF Bank leverer, herunder, men ikke begrænset til:
Vores engagement
Vi arbejder aktivt for at sikre, at alle brugere – uanset funktionsevne – nemt kan få adgang til og bruge vores digitale tjenester. Vores igangværende tiltag inkluderer:
Webstedet er udformet til at give information om vores produkter og tjenester og tilbyder adgang til downloadbare dokumenter, kontaktformularer, vejledninger og eksterne tjenester. Det fungerer på PC, tablet og mobil og er udviklet med fokus på:
3.1 For brugere med nedsat syn eller blindhed
3.2 For brugere med nedsat hørelse eller døvhed
3.3 For brugere med nedsat mobilitet
3.4 For brugere med kognitive udfordringer
Webstedet er overvejende i overensstemmelse med WCAG 2.1 niveau AA og den
europæiske standard EN 301 549 for tilgængelighed inden for informations- og kommunikationsteknologi. Tilgængelighed er en integreret del af vores udviklingsproces og indgår i alle trin – fra design til lancering.
Vi understøtter brug af hjælpemidler såsom:
Selvom vi tilstræber fuld overensstemmelse, kan nogle dele af vores digitale tjenester stadig udgøre tilgængelighedsudfordringer. Vi er opmærksomme på følgende områder, hvor forbedring er nødvendig:
Vi arbejder løbende på at identificere og løse disse problemer.
Tilgængeligheden på webstedet er testet ved hjælp af:
Vurderingen er baseret på selvevaluering og teknisk analyse, og erklæringen opdateres løbende.
Hvis du har brug for information fra webstedet i et format, der passer til dine behov, eller hvis du oplever barrierer i brugen:
Kontakta os på:
Legal@tfbank.se
Vi tilstræber at besvare alle henvendelser om tilgængelighed inden for 14 arbejdsdage.
Vi evaluerer regelmæssigt vores digitale tjenester op imod WCAG-standarderne og lovkravene som en del af vores compliance- og risikostyringsrammeværk.
Post- og telestyrelsen (PTS) er den ansvarlige tilsynsmyndighed i henhold til loven om
visse produkters og tjenesters tilgængelighed. Hvis du ikke er tilfreds med, hvordan vi har håndteret dine henvendelser, kan du kontakte PTS på https://www.pts.se
Dato for erklæringen
Denne erklæring blev senest opdateret: 20250627